Marcin Piskorski – absolwent Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego, Szkoły Głównej Handlowej oraz London School of Public Relations.
Na początku kariery zawodowej związany z dziennikarstwem. Dziennikarz Nowej Europy i Rzeczpospolitej, gdzie specjalizował się w tematyce gospodarczej, zajmując się w szczególności spółkami giełdowymi, prywatyzacją, branżą zbrojeniową i farmaceutyczną.
W 2004 roku porzuca dziennikarstwo na rzecz Public Relations, obejmując funkcje wiceprezesa Promedia Public Relations sp. z o.o., gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów i pracę zespołu agencji. Specjalizował się w projektach związanych z branżą farmaceutyczną i wyrobów medycznych, służbą zdrowia, prawami pacjentów etc.
Prowadził szereg projektów związanych z upublicznieniem spółek na Warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych – budował strategie medialne spółek przed IPO, prowadził działania wspierające uplasowanie emisji i uzyskanie wysokiej wartości akcji, budował i nadzorował pracę biur prasowych.
Opracował i przeprowadził szereg kampanii Public Affairs na rzecz organizacji pacjenckich.
W latach 2009 – 2014 pełnił funkcję dyrektora ds. Komunikacji i PR w CEPD NV, gdzie odpowiadał za komunikację z kilkoma tysiącami aptek własnych, franczyzowych i partnerskich w Polsce, na Litwie i Wielskiej Brytanii. Realizując to zadanie stworzył od zera zespół profesjonalnych narzędzi komunikacyjnych i zarządczych.
Od 2014 roku Prezes Związku Pracodawców Aptecznych PharmaNET, zrzeszającego największe sieci apteczne w Polsce.